Ești cumva antreprenor la început de drum? Dacă da, atunci probabil ți-ai dat seama că prezența în online este un element important pentru afacerea ta.

Atunci când ai un site de prezentare reușești să ajungi mai aproape de clienții tăi. Le câștigi încrederea și vei putea să le transmiți mai multă valoare prin ceea ce oferi.

Înainte să îți construiești site-ul trebuie să iei în calcul câteva aspecte:

  1. Să te gândești care este scopul lui

Pasul acesta este foarte important pentru că în urma lui vei ști ce anume trebuie să conțină, ce trebuie să facă utilizatorul și ce are el de câștigat.  Aplică modelul SMART. Numele reprezintă acronimele unor caracteristici:

  • Specifice – țintește o arie specifică pentru dezvoltare
  • Măsurabile – cuantificate sau cel puțin prezintă un indicator de progres
  • Accesibile – cât de ușor se poate ajunge la informații
  • Relevante – cât mai aproape de adevăr folosindu-se de resursele disponibile
  • Încadrate în Timp – specificarea timpului când obiectivele vor fi îndeplinite

Apoi nu uita să iei în calcul că atunci când vorbim despre obiectivul unui site web și atractivitatea acestuia este importantă. Trebuie să reușească să încurajeze cititorii să facă ceea ce dorești de la ei, să îi convingă că realizarea obiectivului tău le va aduce și lor beneficii.

2. Studiază-ți competiția, inspiră-te și preia ceea ce funcționează

Știu primul lucru care îți vine în minte este: “Stai, cum? Adică să copiez?” Nu te speria. Nu este vorba despre plagiat, ci despre inspirat. La început de drum cea mai rapidă și mai sigură metodă de creștere este să mergi pe căi bătătorite, testate și care știi că funcționează. Chiar și antreprenorii cu experiență fac asta de multe ori. Apoi nu îți rămâne decât să repeți metodele și procesele până devii expert, iar ceea ce se întâmplă în piață nu mai reprezintă nici un secret pentru tine și abia apoi vei ajunge în etapa în care îți vei permite să improvizezi ca mai apoi să inovezi. 

3. Cunoaște-ți clientul ideal

Alocă-ți timp astfel încât să identifici exact cine este clientul tău: este femeie sau bărbat? Ce vârstă are? Ocupația? Ce pasiuni are? Din ce surse se informează? Și lista de întrebări poate continua. Cu cât vei încerca mai mult să îl cunoști cu atât vei reuși să îi oferi ce are el nevoie și vei ști să îl atragi. Prin serviciul de marketing online pe care îl oferim, noi îți putem oferi tot ghidajul de care vei avea nevoie.

4. Stabilește cum o să arate site-ul

Abia acum putem vorbi despre site în sine. După ce ai trecut prin pașii anteriori, trebuie să decizi dacă vrei ca website-ul tău să aibă un design simplu sau poate unul complex și foarte personalizat. E bine să te gândești la acest aspect înainte de a te apuca de site pentru că te va ajuta să îl structurezi mai bine și să îl termini mult mai repede. Dacă te simți depășit, indiferent cum îl vizualizezi, prin serviciul nostru de design grafic și identitate vizuală te putem ajuta să obții varianta pe care ți-o dorești. Tot aici intră și identitatea ca și brand: logo, paletă de culori, tot ce ține de vizualuri.

5. Nu uita de SEO

Din strategia ta digitală nu trebuie să lipsească optimizarea SEO. Datorită acestui serviciu vei ajunge la acei clienți care te caută dar nu știu de tine. Mulți antreprenori sar peste acest pas considerând că este prea complex și foarte costisitor. Dacă nu ești dispus să aloci timp și resurse pentru a face asta singur, nu ezita să ceri ajutor. Garantăm că este mai accesibil decât crezi.

6. Achiziționează un domeniu și hosting

Serviciile gratuite de tip WordPress.org nu ar trebui să fie o opțiune pentru tine dacă îți dorești o afacere de succes. Viitorul tău site trebuie să aibă un nume personalizat precum domeniu.ro și hosting personalizat. Făcând asta vei transmite seriozitate clienților și te va scuti de multe bătăi de cap pe viitor, iar pe termen lung va fi și mai puțin costisitor.

Numele domeniului tău trebuie să fie simplu, ușor de înțeles și de reținut.

7. Verifică pe toate dispozitivele cum arata site-ul tău

Nu uita că peste 80% dintre cei care accesează internetul o fac de pe telefon. De aceea website-ul tău trebuie să arate bine și să funcționeze perfect pe toate dispozitivele, începând de la PC și terminând cu tabletele.

8. Informațiile de contact/ butonul de cumpărare să fie vizibile și ușor de ajuns la ele

Dacă îți dorești ca oamenii să te contacteze trebuie să îi ajuți să facă asta. Invitația la acțiune trebuie să fie foarte clară. Dacă îți dorești să cumpere de pe site-ul tău atunci ai grijă ca butonul de cumpărare să fie cât mai vizibil și mai ușor de folosit. Elimină din pașii care nu sunt esențiali și oferă o experiență cât mai plăcută pentru utilizatori.

Noi știm cât de greu este să pui pe picioare un site, mai ales când vine vorba de un business. Dacă totul pare foarte complicat, nu ezita să ne contactezi. Echipa noastră este aici să te ajute.