Dată trecută în secțiunea #eraDigitala am vorbit despre faptul că oamenii interacționează cu businessurile prin site-uri și că este o necesitate ca ele să fie și mobile friendly. O strategie de marketing eficientă include mai mult decât de a-ți optimiza website-ul să funcționeze bine pe toate dispozitivele. Tot mai multe businessuri investesc în aplicații mobile pentru a-și fideliza clienții.

Dar cum poate de fapt o aplicație mobilă să îți ajute afacerea?

Azi vom vorbi despre:

  • Diferența dintre un website mobile friendly și o aplicație de mobil nativă
  • Beneficiile unice pe care le oferă aplicațiile mobile
  • Cum să îți dai seama dacă o aplicație mobilă este potrivită pentru afacerea ta

Site-ul tău mobile friendly este același indiferent că este vizualizat pe mobil sau de pe un laptop și nu oferă nimic în plus, este doar construit să arate și să funcționeze bine și pe ecranele mai mici.

Vizitatorii accesează site-ul tău de pe un browser atât pe telefon cât și pe laptop.

În schimb, aplicațiile native de mobil trebuie descărcate și instalate.

Beneficii

O aplicație de mobil poate oferi nenumărate beneficii pentru afacerea ta.

Să vedem câteva exemple.

Imaginează-ți că ți-ai deschis un magazin și vrei să dezvolți o aplicație mobilă prin care să reușești să vinzi mai ușor.

Una din beneficiile aplicațiilor mobile este aceea că poți trimite oamenilor mesaje direct pe telefon chiar și atunci când nu folosesc aplicația. Acestea de numesc push notifications. Le poți folosi atunci când dorești să le trimiți clienților tăi remindere sau să anunți o ofertă specială sau chiar un produs nou.

Aplicația ta poate avea și un program de loializare. De exemplu, atunci când clienții tăi cumpără prin intermediul aplicației pot primi puncte care ulterior să poată fi transformate în bani sau produse.

Prin intermediul aplicației mobile metoda de cumpărare poate fi simplificată prin doar câteva atingeri, apoi aplicația poate folosi GPS-ul de la telefonul clientului pentru a-l ghida și a-l ajuta să ajungă mult mai repede la ține. 

Acestea sunt doar câteva exemple. Sunt nenumărate posibilități prin care afacerea ta poate beneficia dacă decizi să îți dezvolți propria aplicație mobilă.

Deci, cum începi? În primul rând trebuie să te gândeșți la obiectivele tale că business și la ce ți-ai dori că oamenii să primească pe telefon. Poți identifica un obiectiv care ar putea fi obținut mult mai ușor cu ajutorul unei aplicații mobile și să realizezi că website-ul tău care este și mobile friendly îndeplinește scopuri diferite.

Acesta ar putea fi următorul tău pas către succesul în online.

Deci să rezumăm:

  • O aplicație mobilă îți poate extinde websiteul ajutându-ți afacerea să obțînă obiective specifice
  • O aplicație mobilă nativă pentru afacerea ta îți poate loializa clienții pentru că efectiv vei reuși să comunici cu ei și să-I ajuți să achiziționeze ce vinzi mult mai ușor

Nu e așa că déjà te gândeșți cum ar fi să ai propria aplicație mobilă?

Ai câteva opțiuni:

  • Poți apela la un freelancer care să te ajute cu dezvoltarea, asta dacă știi exact ce vrei și cum vrei
  • Sau poți apela la noi și te putem ajuta cu tot procesul. Începând de la conceptul de business apoi cel tehnic urmând dezvoltarea, testarea și în cele din urmă lansarea aplicației în piață.

În articolul următor vom vorbi despre cum a crescut conținutul video în online.