fbpx

Campania lunii Octombrie

Cu ocazia Own Business Day

#buildYourBusiness

Știai că pe 12 Octombrie îi sărbătorim pe toți proprietarii de afaceri din lume?

Este Ziua Afacerii Tale și este momentul ideal să ne bucurăm cu adevărat de ceea ce ai de oferit. Îți prezentăm o soluție care știm că funcționează și care îți va ajuta afacerea să crească. 

Cu ocazia acestei zile lansăm campania lunii Octombrie pe MabIT. Ea se adresează proprietarilor de afaceri la început de drum, care abia și-au lansat afacerea sau care își doresc să o pornească.

Campania este gândită astfel încât ea să aducă direcție afacerii tale, claritate ție, antreprenorului, și nu în ultimul rând să te ajute să ai clienți, un business funcțional.

Vom trece prin toți pașii pe care ar trebui un antreprenor să îi ia în calcul pentru a reuși să aibă o afacere de succes, cu direcție și obiective pe termen mediu - lung.

Suntem alături de tine la începutul drumului și te îndrumăm pe parcurs.

De foarte multe ori au ajuns la noi antreprenori cu dorința de a-și lansa afacerea, dar fără să ia în calcul pașii pe care urmează să îi expunem.

Și tot de atâtea ori am auzit: “Nu vreau să vând la prețuri mici pentru că ceea ce fac, fac bine! Vreau să mă aleagă pentru calitate, pentru brand.” Care, surpriză! Se construiesc.

Precum o casă și o afacere se construiește cărămidă cu cărămidă. Ea incepe prin educația ta continuă apoi primele 5 cărămizi ar trebui să fie:

Identitatea brandului

Cum vrei să fie perceput și cui se adresează

Strategia de marketing
Care să te ajute să ai clienți

Unde se află clientul tău ideal, cum ajungi la el și ce soluții ai tu la problemele lui?

Dar de ce să te aleagă pe tine?
Cum te poziționezi și cum ieși din mulțime?

Planul de comunicare
Pe următoarele 3 luni

Unde vei comunica cu clienții tăi și ce vrei să le transmiți?

Website de prezentare/ Magazin Online

Vrei să NU vinzi la cele mai mici prețuri, dar vinzi pe Facebook?
Dacă pică Facebook mâine, pică și clienții tăi?

Profilul afacerii pe Google Maps/ Tur Virtual

Vrei să fii vizibil nu?
Profilul pe Google e un aspect foarte important.
Aici îți poți personaliza afacerea în fel și chip pentru a ajuta clienții să te găsească.

Știm la ce te gândești acum!

”Dar toate acestea necesită bani… mulți!”

Iluzia cea mai mare a online-ului e că poți singur să le faci pe toate. Și e fix atât: o iluzie! Știm că există oameni extraordinar de buni în ceea ce fac, care pot contribui la succesul afacerii tale. Noi te putem susține în tot procesul!

Online-ul este un mediu plin de oportunități, dar nu toate se potrivesc tuturor și nu toate sunt atât de simple pe cât par.

Aproape întotdeauna aceste prime cărămizi sunt lăsate de-o parte. Și asta nu face deloc bine afacerii tale. Nu îți face bine nici ție, ca persoană, ca antreprenor.

Acum, venim și te întrebăm
    •  

Ai investi minim 3 luni să creezi conținut strategic, dacă ai ști că te ajută să crești?

Ai fi dispus să ai răbdare și să nu disperi când te compari cu alții care au mult mai mulți bani de investit în brandul lor?

Ești gata să te expui și să împărtășești din ceea ce faci?

Răspunde la aceste întrebări și vezi ce se schimbă în starea ta emoțională.

  1. Știi că peste 90% dintre proprietarii de afaceri nu au planuri strategice scrise?

    Și știi că de aceea doar una din trei afaceri reușește să treacă pragul de 3 ani?  Unde vrei să fii peste 3 ani cu afacerea ta?
Testimoniale

În ce constă campania?

Campania #buildYourBusiness fix de ziua Afacerii Tale 😊 te ajută să ai un plan strategic scris, iar noi te ajutăm să îl și urmezi astfel, nu doar să depășești pragul de 3 ani ci chiar să faci parte din leaderii de piață.

Soluția noastră este 100% personalizată pe afacerea ta și fiecare serviciu enumerat mai jos este adaptat și în funcție de bugetul tău. 

Campania #buildYourBusiness conține

Identitate vizuală
Strategie de marketing
Website/ Magazin Online
Prezența pe Google Maps

1. Identitate vizuală brand

  • Brief, valorile brandului – stare transmisă clienților;
  • Cercetare de piață;
  • Personalitatea brandului;
  • Inspirație: moodboard;
  • Logo: cum a luat naștere, compoziție, concepte și subconcepte;
  • Paleta de culori;
  • Fonturi;
  • Interdicții de utilizare ale logo-ului;
  • Pattern;
  • Utilizarea Logo-ului – simulări print;
  • Recomandare slogan;
  • Moodboard comunicare vizuală pe social media;
  • Simulare vizuală template-uri;
  • 6 template-uri Facebook (postări + template cover);
  • Instagram grid (9 template-uri)

– 5 template-uri pentru stories

  • Icons;
  • Banners;
  • Elemente grafice de reprezentare;

2. Strategie de marketing

  • CINE suntem noi?
  • CARE sunt obiectivele noastre?
  • CINE sunt competitorii noștri?
  • CINE este clientul nostru?
  • CARE este Strategia noastră pentru a ne îndeplini obiectivele?
  • CARE sunt tacticile pe care putem să le abordăm?
  • CUM va arăta calendarul editorial pe următoarele 3 luni?

 

Consultanță pe toată perioada pentru recalibrare conform rezultatelor – dacă implementarea strategiei se face tot cu noi.

3. Website/ Magazin online

  • Construit pe baza analizei competiției și urmând tacticile din strategia de marketing;
  • Gândire structură site astfel încât el să își atingă obiectivul (să vândă, să fii contactat etc);

Toate paginile la nivel de programare vor conține:

  • Meta titlu dactilografiat conform regulilor Google;
  • Heading H1, H2, H3 în interiorul site-ului pentru a evidenţia anumite cuvinte cheie;
  • Adăugarea URL-ului pe un alt site pentru ajutarea indexării site-ului;
  • Argumentele „title” și „alt” completate corespunzător pe pagini;
  • Linkuri pe întreg site-ul cu absolut path;
  • Analiză cuvinte cheie specifice nișei de piață (KEI- ”Key Word Effectiveness”; KOI-”Keyword Opportunity Index”;
  • Integrare Google Analytics, Newsletter și Blog;

O regulă foarte importantă este ca textele de pe site-ul tău să nu fie copiate.

4. Prezență pe Google Maps

  • Creare de tur virtual și publicarea lui pe Google (dacă nu există listare, vom crea contul);
  • creare de tur virtual personalizat (perfect pentru integrări web și/sau soluții de management al businessului (posibilitatea rezervării unei mese/camere hotel direct din turul virtual);

 

Beneficiile unui profil tur virtual sunt:
    1. O copie digitală a spațiului fizic unde se desfășoară activitatea cu clienții, ceea ce duce la propagarea imaginii afacerii la un număr mult mai mare de oameni (sporirea vadului comercial);
    2. Timp de interacțiune ridicat cu afacerea ceea ce duce la creșterea șanselor de a primi o comandă/rezervare
    3. Amprentă mai pronunțată în conștiința clientului/prospectului;
    4. Pur și simplu un adaos la prima impresie care contează mult.

 

Nu știi la ce ne referim? Vezi profilul nostru pe Google.

Manual de branding sau doar un logo? 🧐

Răspunsul este simplu. Manualul de branding cuprinde atât imaginea creată, cât și ce transmite ea clienților tăi.

O identitate vizuală este mai mult decât un nume de firmă sau doar un logo. Un brand beneficiază de o identitate vizuală, un set de elemente create în urma unor reguli, asa cum e firesc. Pe numele ei #brandBook.

Cu ajutorul acestuia, obținem o imagine unitară pe toate materiale care intră în contact cu mediul intern și extern al obiectului. Astfel, o afacere sau un brand personal se construieste în funcție de:

  • Logo;
  • Culori;
  • Imagine;
  • Site;
  • Poveste;
  • Modalitate de promovare;

 

Aici intră inclusiv simulări 3D pe diferite materiale: tricou, broșuri, căni, orice obiect de referință pentru brand.

Campania #buildYourBusiness este un plan de acțiune pentru afacerea ta.


Acest plan se bazează pe crearea identității brandului, a unei strategii care să îți crească vizibilitatea și să îți aducă clienți.

 

Soluțiile noastre sunt 100% personalizate pe nevoia afacerii și în funcție de buget.

Afacerea ta are nevoie de

IDENTITATE

Logo, manual de brand, schema de culori, fonturi, pattern, slogan, culori.

STRATEGIE DE MARKETING

Să îți cunoști clienții și să afli unde îi găsești.

WEBSITE

Locul în care ai control absolut și prin care câștigi încrederea clienților tăi.

 

Tot aici îți poți strânge o bază de date cu potențiali clienți.

PROFIL GOOGLE

Prezența ta în Google nu trebuie neglijată.

 

Ieși din mulțime cu prezentarea afacerii tale printr-un tur virtual.

 

Clienții tăi vor să interacționeze cu businessul tău.