Noi avem CLARITATEA, tu SUCCESUL.

De ce să alegi MabIT pentru Marketing 360?

Aducem claritate și aliniere în strategia ta de business. Externalizând către echipa MabIT, te eliberezi pentru a te concentra pe dezvoltarea de produse noi și creșterea comunității și vânzărilor.

Ca agenție de marketing 360, oferim gândire strategică, management pe implementarea strategiei, disponibilitate imediată și o abordare omnichannel pentru rezultate optime.

Obține toate resursele necesare într-un singur loc (formând un tot unitar cu echipa existentă).

Prin MabIT - servicii de marketing 360 obții:

...acces la nenumărate resurse, într-un singur loc, adaptate și personalizate.

 

Scopul nostru este să-ți salvăm timp, astfel încât tu și echipa ta internă să vă ocupați de ce este important cu adevărat în business. 

Suntem printre puținele agenții din România care oferă toate soluțiile de care ai nevoie în promovarea afacerii tale, la cel mai înalt nivel.

  • Identificare arhetip de brand;
  • Cercetare și analiză;
  • Dezvoltare și propunere concepte;
  • Simulări de aplicare brand pe diferite materiale;

Află mai multe
  • Hosting și mentenanță lunară website;
  • Dezvoltare/ Adaptare website conform strategiei;
  • Articole de blog optimizate SEO, cu urcarea lor în blog;
  • Producție și post-producție foto-video;
  • Materiale pentru captare date (exemplu: ebook);
  • Email-uri automatizate;

Află mai multe
  • Gândire strategie de marketing 360 pe un an (cu planificare omnichannel trimestrială);
  • Creare/ Optimizare canale de promovare (nume, bio, descriere, cover, poză de profil, highlights, mood board: Youtube, Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Google MyBusiness, Twitter);
  • Campanii de email marketing;
  • Materiale pentru captare date (exemplu: ebook);
  • Postări social media adaptate pe fiecare canal (Youtube, Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Google MyBusiness, Twitter – cu tot cu programat/ cu vizualuri/ videouri incluse);
  • Stories pe diferite canale (cu tot cu programat);
  • Gândire și gestionare campanii ADS (Facebook, Google, TikTok, LinkedIn);
  • Management și rapoarte lunare;
  • Automatizări de creștere pagină business Facebook/ LinkedIn;
  • Automatizări prin ManyChat (Whatsapp/ Instagram);
  • Advertising (Publicitate offline, Media & PR);

Află mai multe
  • Ședință foto de brand personal;
  • Ședință foto spațiu comercial/fabrică/produs;
  • Ședință foto doar din dronă;
  • Podcast cu studio, producție și postproducție;
  • Video prezentare spațiu comercial/fabrică;
  • O zi de filmare cu sau fără deplasare;

Află mai multe
Află cum să faci un marketing corect pentru afacerea ta.

De ce să alegi o strategie de marketing omnichannel?

Omnichannel e diferit de multichannel. Prin omnichannel fiecare canal de promovare se susține reciproc având scopul să ofere o experiență cât mai plăcută clienților indiferent de etapa de cumpărare.

Vezi ce spun o parte din clienții MabIT.

Cum te putem susține ca partener de marketing?

Partenerii noștri de marketing de încredere

Împreună suntem mai puternici

Povești de succes ale clienților noștri

Servim o multitudine de industrii din toate segmentele și categoriile. Clienții noștri provin din sectorul producției, serviciilor, IT, horeca, medical, educațional și ecommerce.

0 +

Ore de consultanță oferite

0 +

Clienți serviți

0 +

Ore de curs ținute

0 +

Apariții

Experiența GoTech World 2023 este dovada clară că suntem o companie de marketing cu expertiză!

Am vorbit despre inovații și strategii omnichannel în contextul afacerilor moderne.
 
În perioada 8-9 noiembrie 2023, echipa MabIT a participat la GoTech World, desfășurat la Romexpo București. Evenimentul a reprezentat o platformă esențială pentru învățare, networking și descoperirea de noi perspective în domeniul tehnologiei.
 
Reprezentantele MabIT, Bianca Stan și Marina Cașcaval, au împărtășit expertiza lor în business și marketing pe scena Retail & e-Commerce. Prezența MabIT a fost consolidată și prin intermediul unui stand dedicat, facilitând interacțiunea directă cu participanții interesați.

Pașii prin care trecem împreună

Procesul nostru e gândit în urma experienței de peste 5 ani ca agenție de marketing 360.

Claritate și consultanță

Discutăm despre provocările, nevoile și obiectivele actuale. Primești susținerea pentru a aduce ordinea în business și produse, ca mai apoi să reușim să stabilim obiective pe care să le atingem împreună.

Plan personalizat

Analizăm și construim brandingul și strategia prin gândire, nu doar prin idei și stabilim acțiunile concrete pentru următoarele trei luni.

Implementare

Implementăm fundația (află mai multe mai jos) și tacticile lunare stabilite în funcție de buget și perioada în care vrei să-ți atingi obiectivele.

Monitorizare și ajustare

Monitorizăm performanța și ajustăm acțiunile pentru rezultate optime.

Vrei să colaborăm?

Află cum să identifici nevoia pe care o ai și cât te costă.

Cum să identifici nevoia pe care o ai și cât te costă?

În colaborarea cu peste 115 de antreprenori (cu afaceri la început și până la afaceri cu peste 150 milioane de euro cifră de afacere), am testat, am validat, am adaptat astfel că, am reușit să ajungem la forma ideală prin care să susținem business-urile indiferent de nivelul la care se află.

Recomandările noastre sunt concepute să răspundă diferitelor nevoi de business.

Rcomandare 1 - să nu începi să faci acțiuni de marketing fără să ai o fundație solidă (Cost One Time)

Ca atunci când construim o casă, este necesar să ai fundația ca să poți ajunge la acoperiș. Și în marketing este la fel. Este nevoie de alinierea strategiei de business cu percepția oamenilor (brandingul) și cu ceea ce vrei să spună clienții despre afacerea ta (marketingul). Dacă ai fundația, toată lumea va construi în direcția planului cu focusul pe rezultatul final. 

Recomandare 2 - acțiuni de marketing gândite omnichannel printr-un plan trimestrial

Omnichannel înseamnă ca fiecare canal de promovare să se susțină reciproc (e mai mult decât să te promovezi multichannel).

Pentru a aduce rezultate plecăm de la un basic (care nu este negociabil, este un minim fără de care nu poți spera la vânzări și creștere sustenabilă).Apoi în funcție de buget și în funcție de timpul în care se dorește obținerea rezultatelor propunem acțiuni suplimentare și dăm un exemplu ca să fie ușor de înteles.

Growth

Ore necesare: medie 100-115 ore/lună
50 Oră
  • Planificare lunară pe 6 canale (FB, INSTA, YT, GMB, TIKTOK, LINKEDIN): 7 ore
  • Creare/optimizare cele 6 canale de promovare: 7.5 ore
  • 2 articole de blog optimizate SEO și urcate în blog: 4 ore
  • 12-16 postări social media pe 6 canale: 20 ore
  • 20-30 stories pe 2-3 canale: 5-6 ore
  • Campanii de email marketing (3-5 emails): 4-5 ore
  • Material pentru captare date (ebook): 8 ore
  • Gândire și gestionare campanii ADS (lead generation două canale): 30 ore
  • sau Gândire și gestionare campanii ADS (purchase pe două canale - Google & FB): 40 ore
  • Management și rapoarte de bază: 5 ore
  • Automatizări de creștere pagină business un canal (FB/ LinkedIN): 2-4 ore
  • Automatizări prin ManyChat(Whatsapp, Instagram): 6 ore

La toate cele de mai sus, vin în completare următoarele:

Ședințe foto de brand personal;
Ședințe foto spațiu comercial/fabrică/produs;
Ședințe foto doar din dronă;
Video prezentare spațiu comercial/fabrică;
O zi de filmare cu sau fără deplasare;
Podcast cu studio, producție și postproducție;

Antreprenorii în acțiune...

...transformă provocările în oportunități ce cresc afaceri, dezvoltă un mindset de succes și găsesc resursele de care au nevoie.

Abonează-te la newsletter dacă ești sau dorești să fii un Antreprenor în Acțiune.

Prenume(Necesar)
Acest câmp este în scop de validare și trebuie lăsat neschimbat.

Simți că putem fi parte din echipa ta?

Abia așteptăm să îți cunoaștem afacerea.

Cum te numești?(Necesar)
Vrem să știm cu cine vom vorbi 🙂

    Noi avem CLARITATEA, tu SUCCESUL.