Contactează MabIT - Soluții complete de Marketing în Brașov
Suntem aici pentru a te susține să-ți crești afacerea cu strategii de marketing omnichannel eficiente, producție foto-video și dezvoltare web.
- Contactează-ne pentru a identifica cum putem colabora și să aflăm cum te putem susține.
Abia așteptăm să îți cunoaștem afacerea.
Urmărește-ne în Social Media
Antreprenorii în acțiune...
...transformă provocările în oportunități ce cresc afaceri, dezvoltă un mindset de succes și găsesc resursele de care au nevoie.
Abonează-te la newsletter dacă ești sau dorești să fii un Antreprenor în Acțiune.
Noi aducem CLARITATEA și EXPERTIZA, tu obții SUCCESUL afacerii tale.
La MabIT, oferim soluții complete de marketing care te eliberează de povara lipsei timpului și a lucrurilor care nu se întâmplă.
De la branding și dezvoltare web, la producție foto-video și gestionarea campaniilor, ne ocupăm de tot. Suntem dedicați să-ți fim alături în creşterea afacerii eficient şi sustenabil.
Vizualizează video-ul interactiv pentru a vedea cum te putem susține!
De ce să alegi o strategie de marketing omnichannel?
Omnichannel e diferit de multichannel. Prin omnichannel fiecare canal de promovare se susține reciproc având scopul să ofere o experiență cât mai plăcută clienților indiferent de etapa de cumpărare.
- Crești vânzările cu peste 30%: Studiile arată că o strategie bine pusă la punct poate crește vânzările cu peste 30%. Canalele susținându-se unul pe celălalt, potențialii clienții „nu mai scapă de tine”.
- Oferi o experiență coerentă clienților: Interacțiunea este armonioasă pe toate canalele, crescând satisfacția clienților. Aici intervin și acțiunile automatizate.
- Ai date mai precise: Centralizezi datele despre comportamentul clienților, făcând analiza și segmentarea mai eficiente.
- Ai avantaj competitiv: Într-o piață unde consumatorii așteaptă coerență și personalizare.
- Eficiență în cheltuieli: Reclamele și campaniile devin mai eficiente când toate canalele sunt interconectate.
- Fidelizare: Crești loialitatea prin oferirea unei experiențe de cumpărare uniforme și personalizate.
- Agilitate în schimbare: Abilitatea de a schimba rapid strategiile de marketing pe baza datelor obținute în timp real.