Clienții tăi își cunosc foarte bine alternativele la problemele și dorințele lor, mai bine decât tine, iar internetul e atât de smart încât îi găsește din două clickuri soluția la un preț mai bun decât o faci tu. În al treilea rând oamenii nu mai ascultă reclamele așa cum o făceau altă dată. Ascultă ce le spun colegii, ce le spun alți oameni din jurul lor.
Prin acest eBook vreau să te ajut să obții claritate în afacerea ta, să cunoști mai bine ceea ce vinzi pentru a rămâne relevant și astfel să poți acționa strategic, NU din intuiție. Să știi ce trebuie să implementezi, indiferent că o faci tu, apelezi la o agenție sau delegi intern.
Îți prezint baza de la care plecăm atunci când concepem strategiile de marketing pentru clienții MabIT.
Știai că relația consumatorilor cu brandurile reprezintă cheia de succes pentru antreprenori? Iar o relație se bazează pe ÎNCREDERE și COMUNICARE.
Pentru a obține o creștere în afacere atât pe termen scurt, cât și pe termen lung, marketingul hibrid ne spune să dezvoltăm ÎMPREUNĂ brandingul și strategia de marketing. Tratate împreună, NU individual, se întărește efectiv potența fiecăreia.
Care este diferenta dintre branding si marketing?
Imagineaza-ți că marketing înseamnă să propui cuiva să iasă la o întâlnire cu tine, iar branding este motivul pentru care el va spune da.
Marketingul în zilele noastre e foarte simplu!
Trebuie să creezi o poveste reală în jurul brandului din care oamenii să aibă beneficii atunci când vorbesc despre ea, să se identifice cu sensul poveștii tale, să trezești nevoia de apartenență, să dezvolți „un trib”. Despre asta e marketingul hibrid.
Conform dexonline, definiția unui trib este următoarea:
„Formă de organizare a societății primitive, constând dintr-o grupare de mai multe ginți sau de familii reunite între ele prin legături de înrudire, care trăiau pe un teritoriu propriu, aveau o limbă și credințe comune și erau supuse autorității unui șef (ales din mijlocul lor). „
Și forma adaptată pe contextul actual este următoarea:
Formă de organizare a comunității, constând dintr-o grupare de clienți și urmăritori care au o limbă, o misiune, o viziune și valori comune. Marketingul hibrid ne ajută să vorbim „pe limba clienților” și să-i facem să adere, să facă parte din misiunea, viziunea și valorile noastre.
Acest eBook reprezintă etapa de briefing care stă la baza dezvoltării „unui trib”…. a mesajelor cheie pentru afacerea ta și a direcției strategice de marketing.
După briefing urmează research, planning și implementare.
În marketing digital stau la bază cei 3W: Who, What, Where.CINE ești, CE vinzi, UNDE vinzi (Cui).
Cei mai mulți antreprenori încep să se promoveze fără măcar să pună pe hârtie CE VÂND ei de fapt și fără să știe schimbarea pe care o aduc în viața clienților lor.
Cea mai mare greșeală întâlnită aici, este aceea că majoritatea antreprenorilor se promovează expunând produsele/ serviciile lor ca pe soluție la o posibilă problemă cu care clienții lor se confruntă.
În acest eBook vei afla:
- care este schimbarea pe care o faci tu în viața clienților;
- o analiză scurtă asupra situației actuale (în ceea ce privește promovarea ta actuală);
- cum să prezinți CE vinzi ca soluție la o problemă actuală, reală, de interes. Nu mai funcționează abordarea cu „să creăm nevoia” ci trebuie să expunem pe nevoia reală a clientului.