agentie de marketing gotech world 2023

În perioada 8-9 noiembrie 2023, o parte din mabTeam a participat la GoTech World, la Romexpo București. Participarea noastră la GoTech World 2023 a fost o oportunitate de a învăța și de a face cunoaște oameni, dar și de a descoperi perspective noi în ceea ce privește tehnologia.

Colegele noastre, Bianca și Marina, au avut ocazia să împărtășească din expertiza lor în business și marketing pe scena Retail & e-Commerce. Pe lângă prezentarea susținută, am fost prezenți în cadrul conferinței și cu un stand dedicat, având oportunitatea de a interacționa direct cu participanții interesați.

Impresii de la GoTech World: ce am învățat

A fost un cadru oportun pentru echipa noastră să afle mai multe despre felul în care tehnologia poate ajuta business-urile. În ciuda faptului că ediția GoTech de anul acesta s-a intitulat „AI Builds Tomorrow”, am înțeles că utilizarea inteligenței artificiale nu este un aspect care ține de viitor, ci este prezentul.

Inteligența artificială reușește să optimizeze o mulțime de procese și își găsește utilitate în orice domeniu. Colegii noștri au reușit să participe la câteva dintre prezentările susținute în cele două zile la scenele conferinței, iar tema generală a fost AI 🙂

Dacă nu ai reușit să vezi agenda evenimentului, uite care au fost cele 11 scene ale conferinței:

  • Main Stage
  • Sustainability Stage
  • Retail & E-Commerce Stage
  • Cybersecurity Stage
  • AI Stage
  • Java Stage
  • DevOps Stage
  • Business Transformation Stage
  • Smart City & Mobility Stage
  • Product & UX Design Stage
  • .NET Stage

În prezentarea lor, Bianca și Marina au vorbit despre importanța strategiilor omnichannel în era digitală, evidențiind cum acestea pot transforma experiența clienților. De asemenea, interacțiunile de la standul nostru au confirmat interesul crescut pentru soluții digitale eficiente.

gotech world 2023

Am avut ocazia să discutăm cu alți profesioniști din domeniu, să schimbăm idei și să explorăm noi parteneriate.

Ce este omnichannel în marketing?

Strategiile de promovare omnichannel în marketing se referă la creare unei experiențe de cumpărături coerente și unitare, indiferent de canalul folosit de clienți. Este vorba despre o abordare integrată, unde fiecare canal de comunicare susține același mesaj și oferă o experiență similară. Acest lucru facilitează călătoria clientului, făcând-o mai simplă și mai plăcută.

Într-o lume unde atenția este fragmentată, coerența și claritatea mesajului sunt esențiale. O strategie omnichannel eficientă presupune o înțelegere profundă a călătoriei clientului și o adaptare constantă la nevoile și comportamentul acestuia.

Abordarea MabIT: cum facem noi lucrurile

La MabIT, ne concentrăm pe crearea de strategii omnichannel personalizate, care să răspundă nevoilor specifice ale fiecărui client. Ne folosim de experiența acumulată pentru a ajuta afacerile să creeze experiențe memorabile pentru consumatorii lor, integrând diferite canale digitale.

Înțelegem că fiecare afacere este unică și necesită o abordare personalizată, motiv pentru care lucrăm îndeaproape cu clienții noștri pentru a dezvolta soluții care să le reflecte viziunea și obiectivele.

Și pentru că marketingul este o testare continuă, ne concentrăm pe a verifica în mod constant indicii de performanță pentru a ne asigura că direcția strategică este corect implementată.

Beneficiile strategiilor omnichannel pentru antreprenori

Implementarea unei strategii omnichannel poate transforma modul în care antreprenorii se conectează cu clienții lor. Aceasta nu doar că îmbunătățește experiența de cumpărături, dar crește și loialitatea clienților. Astfel, cresc vânzările și a notorietatea brandului.

O abordare omnichannel bine pusă la punct înseamnă că fiecare interacțiune cu clientul este o oportunitate de a construi o relație mai profundă și de a îmbunătăți percepția asupra brandului.

Pentru că adevărul este că cei mai mulți dintre clienți nu cumpără produsul sau serviciul tău, ci experiența!

Iar atunci când experiența lor este una plăcută, șansele de a mai face aciziții de la tine sunt mult mai mari. Ție nu îți place să cumperi de la un brand care îți oferă o experiență de cumpărare fluidă și unitară? 🙂

Participarea la GoTech World 2023 a fost o experiență valoroasă pentru echipa MabIT, oferindu-ne noi perspective și idei. Dacă vrei să afli cum aplici strategiile omnichannel pentru a transforma afacerea ta, noi te susținem prin soluții complete all-in-one de Marketing Outsourcing

Suntem aici pentru a te susține să navighezi în lumea digitală și să îți construiești o prezență online puternică și coerentă.

Noi avem EXPERTIZA, tu DIFERENTIATORUL!

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *