Noi avem CLARITATEA, tu SUCCESUL.

Cum să îți crești reach-ul organic folosindu-te de social media trends

Tot mai des auzim cuvintele social media și trenduri/în trending.

Ce înseamnă cu adevărat aceste cuvinte și cât de tare ne influențează viața?

Expresia „social media” nu are nevoie de prea multe descrieri. Majoritatea dintre noi cunoaștem și folosim platforme precum Facebook, Instagram, Email etc. „Trendurile” sau „în trending” sunt strâns legate de social media. Mai exact, în trend devine conținutul la care reacționează mai mulți oameni. Se referă la cele mai populare, virale video-uri, poze, discuții sau tactici aplicate la momentul actual care au un număr impresionant de comentarii, distribuiri și aprecieri.

Într-o perioadă scurtă de timp, social media a reușit să devină o parte esențială a vieții noastre. Prin intermediul unor tactici atent gândite, care la început au constituit o modalitate de a rămâne în contact cu prietenii și familia, au evoluat rapid într-un canal prin care mărcile și întreprinderile pot interacționa cu publicul lor țintă.

Numeroase tendințe în social media au crescut și s-au schimbat de-a lungul anilor datorită creșterii rapide a acestui mediu. Pentru a ține pasul cu concurența intensă este nevoie ca firmele să se adapteze la aceste tendințe noi și emergente.

Acum că am înțeles mai bine să vedem care sunt trendurile actuale din social media pe care le poți folosi și tu pentru tine și afacerea ta.

Live-urile

Videoclipurile live schimbă modul în care oamenii folosesc social media.

Nu există nicio îndoială că videoclipurile live pe social media sunt foarte populare. Majoritatea profesioniștilor îndeamnă de ceva timp ca firmele să se concentreze pe marketingul video. Brandurile experimentează din ce în ce mai mult cu transmisiunile live pentru a se angaja în conversații cu publicul/ clienții.

În mod surprinzător, materialele video au rămas, de asemenea, cu un pas în urma videoclipurilor live. Peste 82% dintre telespectatori preferă videoclipurile live pe rețelele de socializare, cele difuzate pe Twitter, Facebook, YouTube, Instagram și Tumblr.

S-a înregistrat o creștere a numărului de corporații care prezintă persoane celebre și celebrități pe live, oferind fanilor șansa de a interacționa cu idolii lor în mod direct.

Discuțiile live sunt o metodă fantastică de a capta atenția publicului și de a împărtăși informații despre brand.

Story-urile

Material efemer nu îți sună familiar? Ei bine… vorbim despre story-uri!

Este materialul popular care apare pe Facebook, Instagram și nu numai și este vizibil doar pentru 24 de ore. Ele pot rămâne vizibile pentru mai mult timp dacă sunt structurate în highlights.

Oamenii se bucură, să fie ținuți în priză de povești! Oferă-le și lor o privire de ansamblu din spatele muncii, astfel vor avea senzația că sunt și ei acolo, și că ajută la treabă, de asemenea îi vor ajuta să cunoască mai bine compania și oamenii din spatele afacerii.

Poveștile sunt mai intime și mai informale, dar fotografiile, videoclipurile și materialele textuale continuă să informeze pe toată lumea cu privire la diferite produse, oferte speciale și despre misiunea, viziunea și valorile companiei.

Conținutul creat de către utilizatori/clienți 

Orice tip de conținut creat de utilizatori pe rețelele de socializare este cunoscut sub numele de conținut generat de utilizatori (UGC). În prezent, acest conținut este folosit de multe companii ca dovadă socială a excelenței bunurilor și serviciilor lor, ceea ce oferă noilor clienți mai multă încredere.

Întreprinderile încurajează în mod activ conținutul generat de utilizatori. Acestea obțin două avantaje în acest fel:

  • în primul rând, permite întreprinderilor să reducă cheltuielile de marketing pentru materialele de marcă;
  • în al doilea rând, le permite să acorde prioritate consumatorilor și să îi facă să se simtă importanți.

Comercianții nu au nicio influență asupra a ceea ce pot spune sau împărtăși, însă, ceea ce  spun consumatorii, UGC este 100% legitim. Este cea mai fiabilă resursă informațională pe care o poate găsi cineva despre un produs sau o companie. 

Tik Tok-ul

Faimoasa aplicație TikTok ocupă unul dintre primele locuri în topul tendințelor social media urmat îndeaproape de entuziasmul pentru videoclipurile scurte.

TikTok a evoluat dincolo de scopul său inițial de forum pentru ca persoanele, în special tinerii, să își prezinte mișcările de dans și alte abilități artistice.

Această platformă a început să joace un rol semnificativ în social media odată cu lansarea unor funcții precum reclamele și profilurile de companii.

TikTok poate fi folosit de proprietarii de afaceri pentru a include video-uri scurte și inventive care să captiveze publicul țintă și să crească recunoașterea mărcii. În plus, aceste clipuri sunt utile pentru ca întreprinderile să își promoveze rapid și clar serviciile.

Meme-urile

Există meme-uri în tot și peste tot și este greu să găsești pe cineva care să nu se amuze pe seama lor. În prezent sunt foarte la modă pe piață și unul dintre cele mai inventive formate de conținut de până acum. Meme-urile pot fi modificate pentru a se potrivi în orice situație și pentru a transmite orice mesaj, păstrându-și în același timp farmecul. 

Prin meme-uri poți transmite mesaje importante, să atragi atenția asupra unui aspect care necesită o atenție sporită sau chiar să faci „haz de necaz” și să înfrumusețezi ziua cuiva.

Parteneriatele cu influencerii

Parteneriatele cu influencerii în marketing nu este ceva nou. Cu toate acestea, au avut o creștere considerabilă de la pandemia mondială, deoarece multe persoane au început să se focuseze pe munca de acasă, și ce altceva decât să creezi conținut chiar de la tine de ACASĂ!

Acești creatori de conținut produc, proiectează și publică materiale pentru social media, care pot varia de la articole, postări story-uri la videoclipuri sau live-uri. Aceștia pot fi artiști amatori sau specialiști în domeniu. 

Conținutul pe care îl postează fiecare influencer este strict alegerea personală. Ei pot selecta ce parteneriate sau campanii onorează fie că este vorba de parteneriate barter sau plătite.

Specialiștii spun că întreprinderile intenționează să cheltuiască 15 miliarde de dolari pe marketingul influencerilor în 2022, pe măsură ce economia creativă crește accelerat.

Altfel spus, aceste trenduri îți vor ajuta pagina de business sau contul personal să ajungă la cât mai multe persoane, aprecieri, distribuiri. Dacă îți dorești ca afacerea ta să „sufere” un bust de urmăritori, apelează la MabIT cu încredere! 

Echipa formată din experți este pregătită mereu cu idei inovative, gata să le transforme în soluțiile pe care le cauți și de care ai nevoie. Am conturat #hireaMabIT, o modalitate prin care reușim să ajutăm antreprenorii să își promoveze afacerile într-un mod eficient și cu rezerve de timp cât mai puține.

Abia așteptăm să îți facem povestea auzită! Nu ezita să ne contactezi!

    Share:

    Postări similare

    Noi avem CLARITATEA, tu SUCCESUL.